Commercieel administratief medewerker

Ben jij een administratief talent met commerciële flair? Hou je van afwisseling en ben je op zoek naar een rol waar je je organisatorische skills én je klantgerichtheid optimaal kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In deze functie draag jij voornamelijk zorg voor het verwerken van verkooporders en productieorders en het beantwoorden van vragen van klanten omtrent prijsaanvragen, levertermijnen en bestellingen. Je bewaakt de levertijden en schakelt voortdurend met onze assemblagewerkplaats en het magazijn om de projectleveringen te monitoren.

Wat je gaat doen

Als Commercieel Administratief Medewerker ben jij de schakel tussen onze klanten, het sales team en het magazijn. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt. Jouw verantwoordelijkheden bestaan uit:

  • Ondersteuning van het sales team met offertes, orderverwerking en leveringsinformatie;
  • Het bewaken en monitoren van levertijden en zorgen voor een tijdige opvolging;
  • Het telefonisch en per email onderhouden van klant- en leverancierscontact en beantwoorden van vragen;
  • Verwerken van orders en facturen en het up-to-date houden van klantgegevens;
  • Het secuur vastleggen van artikelsamenstellingen (in Afas) van maatwerk producten;
  • Het inkopen van de benodigde onderdelen en het aanmaken van productieorders;
  • Je schakelt voortdurend met de assemblagewerkplaats en het magazijn om de projectleveringen te organiseren.

Wat wij jou bieden:

  • Een fulltime baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid (parttime is in overleg ook mogelijk);
  • Werk tijdens kantooruren van maandag t/m donderdag 8.30 – 17.00 en vrijdag van 8:30-16.00;
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden passend bij jouw ervaring;
  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf;
  • Een collegiale werksfeer in een klein team met ruimte voor eigen inbreng.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt affiniteit met techniek en hebt interesse in led verlichting;
  • MBO-4 / HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent commercieel, klantvriendelijk en servicegericht ingesteld en voelt je verantwoordelijk om dingen goed en op tijd gedaan te krijgen;
  • Je bent handig met ERP-systemen en Excel.
  • Je bent communicatief vaardig in het contact met klanten en toeleveranciers;
  • Je bent nauwkeurig, stressbestendig en proactief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Over de organisatie

Atomis B.V. legt zich toe op het ontwikkelen, adviseren en leveren van LED verlichtingsarmaturen voor professionele omgevingen. Uitgangspunt hierbij is dat Atomis verlichtingsoplossingen duurzaam zijn en tegelijk ook maximaal comfort en functionaliteit bieden voor de gebruiker. De productie en assemblage van de armaturen vindt in Nederland plaats. In de 30 jaar van haar bestaan heeft Atomis een breed uniek programma aan verlichtingsarmaturen voor indoor lighting ontwikkeld en legt zich daarnaast toe op maatwerkarmaturen die worden geïntegreerd in klimaatplafonds. Ons kantoor is gevestigd in Hoofddorp waar 14 kantoormedewerkers werkzaam zijn. Er heerst een gezellige, informele en collegiale sfeer.

Ben je enthousiast?

Zie jij jezelf als onze nieuwe Commercieel Administratief Medewerker? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Stuur je CV naar jobs@atomis.nl en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

Solliciteer vandaag nog en bouw mee aan ons succes!

Job Category: Back office
Job Location: Hoofddorp

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx
This entry was posted in . Bookmark the permalink.