Magazijnbeheerder Hoofddorp

Ben jij een georganiseerde en hands-on aanpakker met oog voor detail? Wil je werken in een dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste magazijnbeheerder die ons technisch magazijn soepel laat draaien en de processen efficiënt laat verlopen.

Als magazijnbeheerder zorg je ervoor dat alles in ons magazijn op rolletjes loopt. Je krijgt hierbij veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling om het magazijn in te delen en te runnen. Je bemant samen met een collega het magazijn, en schakelt waar nodig met de verkoop en inkoop binnendienst.

In deze functie draag je de verantwoordelijkheid voor alle logistieke processen, en stuur je waar nodig aan. Met het runnen van het magazijn draag jij zorg voor de in- en uitgaande dagelijkse goederenstromen van zowel gereed product als productieonderdelen, kwaliteitsbehoud en controle van artikelen in het warehouse.

Wat je gaat doen

  • Verzendklaar maken van projectleveringen en deze vervolgens aanmelden bij de klantrelaties en onze transporteurs;
  • Het bewaken van levertijden van lopende orders en zendingen (in- en verkoop);
  • Het verwerken van in- en uitgaande goederen, het laden en lossen van de vracht;
  • Kwaliteitscontroles uitvoeren m.b.t. inkomende- en uitgaande goederen/bestellingen;
  • Uitvoeren van technische modificaties aan producten;
  • Je zorgt voor een opgeruimde en nette werkomgeving en checkt regelmatig de voorraden;
  • Je verzorgt de inkoop van verpakkingsmaterialen en regelt het contractbeheer met de transporteurs
  • Na enige ervaring te hebben opgedaan in onze organisatie is deze functie uit te breiden met het aansturen en instrueren van onze externe assemblagewerkplaats.

Wat wij jou bieden:

  • Een fulltime baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Werk tijdens kantooruren van maandag t/m donderdag 8.30 – 17.00 en vrijdag van 8:30-16.00;
  • Een goed salaris passend bij jou ervaring;
  • Een veelzijdige baan met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Werken in een klein en gezellig team in een informele, maar professionele werkomgeving.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt affiniteit met techniek en hebt interesse in led verlichting;
  • Je hebt tenminste 2 jaar ervaring in een magazijn of logistieke functie;
  • Je bent na een inwerkperiode in staat zelfstandig het magazijn te runnen en aan te sturen;
  • De juiste drive. Jij weet wat aanpakken is, bent sociaal en collegiaal;
  • Je bent in het bezit van een heftruckcertificaat (of je bent bereid dit te halen);
  • In bezit van rijbewijs B;
  • Goede communicatie vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Over de organisatie

Atomis B.V. legt zich toe op het ontwikkelen, adviseren en leveren van LED verlichtingsarmaturen voor professionele omgevingen. Uitgangspunt hierbij is dat Atomis verlichtingsoplossingen duurzaam zijn en tegelijk ook maximaal comfort en functionaliteit bieden voor de gebruiker. De productie en assemblage van de armaturen vindt in Nederland plaats. In de 30 jaar van haar bestaan heeft Atomis een breed uniek programma aan verlichtingsarmaturen voor indoor lighting ontwikkeld en legt zich daarnaast toe op maatwerkarmaturen die worden geïntegreerd in klimaatplafonds. Ons kantoor is gevestigd in Hoofddorp waar 14 kantoormedewerkers werkzaam zijn. Er heerst een gezellige, informele en collegiale sfeer.

Ben je enthousiast?

Stuur dan je sollicitatie met CV naar jobs@atomis.nl

Adres: Jadelaan 33, 2132XX Hoofddorp.

Job Category: Back office
Job Type: Full Time
Job Location: Hoofddorp

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx
This entry was posted in . Bookmark the permalink.