Commercieel administratief medewerker m/v
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste commerciële administratief medewerk(st)er die zich thuis voelt in een afwisselend en veelzijdige baan. In deze functie krijg je veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling om optimaal te kunnen beheersen. Voornamelijk draag jij zorg voor het verwerken van verkooporders en productieorders en het beantwoorden van vragen van klanten over prijsaanvragen, levertermijnen en bestellingen. Je tijdelijke de leveringen en voortdurend schakelen met onze assemblagewerkplaats en het magazijn om de projectleveringen te monitoren.

Wat je gaat doen

  • Het administratieve verwerking van verkooporders, en deze na voltooide productie intern overdragen aan logistiek;
  • Het secuur vastleggen van artikelsamenstellingen (in Afas) van maatwerk producten;
  • Het inkopen van de benodigde onderdelen en het creëren van productieorders;
  • Neem contact op met klanten over aanvragen, levering, voorraad en productinfo;
  • Het ontbreken van vertragingen van onverwachte projecten;
  • Je ontmoet voortdurend de assemblagewerkplaats en logistiek om de projectleveringen te monitoren.

Wij bieden:

  • Een fulltime of parttime functie;
  • Werk tijdens kantooruren maandag t/m vrijdag (8:30 – 17:00);
  • Een goed salaris, 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en een eindejaarsbonus;
  • Een uitdagende veelzijdige baan met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Werken binnen een klein team met een gezellige en collegiale sfeer.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent handig met ERP-systemen en Excel en kan zeer secuur werken;
  • De juiste rit. Je voelt je verantwoordelijk voor dingen goed en op tijd gedaan te krijgen voor onze klanten en bent klantvriendelijk en servicegericht;
  • Je bent communicatief vaardig in het contact met klanten en toeleveranciers;
  • Je hebt MBO-4 / HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met techniek en/of interesse in led-verlichting;
  • Je woont in de directe omgeving van Hoofddorp.

Over de organisatie

Atomis B.V. legt zich toe op het ontwikkelen, adviseren en leveren van LED verlichtingsarmaturen voor professionele omgevingen. Uitgangspunt hierbij is dat Atomis verlichtingsoplossingen duurzaam zijn en tegelijk ook maximaal comfort en functionaliteit bieden voor de gebruiker. De productie en assemblage van de armaturen vindt in Nederland plaats. In de 30 jaar van haar bestaan heeft Atomis een breed uniek programma aan verlichtingsarmaturen voor indoor lighting ontwikkeld en legt zich daarnaast toe op maatwerkarmaturen die worden geïntegreerd in bandraster- en klimaatplafonds.

Ben je enthousiast?

Stuur dan je sollicitatie met CV t.a.v. Jan Paul Kat.

Mail: jobs@atomis.nl

Adres: Jadelaan 33, 2132XX Hoofddorp.

Job Category: Back office
Job Type: Full time Part Time
Job Location: Hoofddorp

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx
Dit bericht is gepost in . Bookmark de link.